
Alla delar spelar roll
Vi kartlägger vägen framåt!
Kärt barn har många namn, ett uttryck som de flesta känner igen. Vår framtagna modell FW har likheter med en Route to Marketstrategi. Med det sagt vill vi även framhålla att det inte finns en manual att luta sig mot. Varje projekt har sina tydliga behov och utmaningar. Litet som stort.
Vår målbild är att klargöra färdplanen för att få dina produkter till dina kunder, distributörer och/eller slutanvändare på ett optimalt vis. Med andra ord öka försäljningen samtidigt som kunderna är nöjda.
För att komma dit behöver olika steg genomlysas och bearbetas, där använder vi modellen FW.
Alla projekt, oavsett omfattning, inleds alltid med en projektanalys.
Här besvaras grundläggande och viktiga frågor som – vilka utmaningar står vi inför, vilka mål vill vi sätta, hur ser nyckeltalen ut.
Härefter kartlägger vi de olika vitala delarna som mynnar ut i rekommendationer och/eller förslag.